شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 18 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
بنادر و سواحل دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۴:۴۵:۲۸

سامانه رسوبگیر در بندر نوشهر احداث می‌شود

باشگاه خبری فراساحل: مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران از موافقت سازمان بنادر و دریانوردی با اجرای سامانه رسوبگیر در بندر نوشهر خبر داد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل، مهندس سیاوش رضوانی در جمع خبرنگاران رسانه‌‌‌های گروهی با تشریح عملکرد 9 ماهه اداره کل افزود: براساس پیگیری‌‌‌های انجام شده از سوی این اداره کل، کمیته DSS سازمان بنادر و دریانوردی با احداث سامانه رسوبگیر بندر نوشهر موافقت کرد و بدین منظور اعتباری بالغ بر ۲۹۰ میلیارد ریال اختصاص داد. وی احداث راه دسترسی بندر نوشهر به کمربندی را از دیگر اولویت‌‌‌های اداره کل برشمرد و خاطر نشان کرد: خوشبختانه با پیگیری و اهتمام جدی مسئولان شهرستانی و استانی و حمایت‌‌‌های مسئولان سازمان بنادر و دریانوردی توافق خوبی در این زمینه حاصل شد.

رضوانی با بیان اینکه طی 9 ماهه سال جاری ۵۱۲ هزار تن کالا در بندر نوشهر تخلیه و بارگیری شد گفت: تعداد کشتی وارده به بندر نوشهر در این مدت ۱۷۹ فروند بوده است. وی تکمیل سیلوهای غلات در حال ساخت در بندر نوشهر را از دیگر برنامه‌‌‌های در دست اقدام برشمرد و افزود: با تکمیل این پروژه‌‌‌ها در سال آینده ۴۵ هزار تن به ظرفیت سیلوی غلات بندر نوشهر اضافه خواهد شد. مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران موضوع ساماندهی سواحل را از دیگر دغدغه‌‌‌های جدی خود در راستای اجرای وظایف حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی عنوان و خاطر نشان کرد: خوشبختانه با اقدامات قاطع دستگاه‌‌‌های قضایی و اجرایی استان در زمینه قلع و قمع سازه‌‌‌های غیر مجاز ساحلی، طی دو سال اخیر تجاوز به حریم ساحلی به طور چشمگیری کاهش یافته است. وی همچنین از امضای تفاهم نامه برای ساخت مخازن فرآورده‌‌‌های نفتی و روغن خوراکی با سرمایه گذاری بخش خصوصی با اعتباری بالغ بر ۳۷۰ میلیارد ریال خبر داد و ابراز امیدواری کرد با انعقاد قرارداد و اجرایی شدن این پروژه‌‌‌ها، شاهد توسعه بیش از پیش بندر با سابقه نوشهر باشیم.



  کد خبر : 3010
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :